Friday 14 January 2011

Afrejsedato!!

Okay, så det er sådan en lidt uofficiel jeg har fået det at vide på, men jeg er MEGA excited alligevel!!! Det er sådan, at min far og hans kæreste, Bettina, har snakket om at tage på ferie til Bulgarien i juli måned, og min søster, hendes kæreste, og Bettinas drenge, skal med. Jeg ville også rigtig gerne med, men siden jeg skal til Australien, har jeg ikke rigtigt vidst, om det ville kunne lade sig gøre. Så min mor og jeg besluttede os for at skrive til MyEducation (kreativt, huh?). Og guess what? De gav os afrejsedatoen, som bliver d. 5. juli!! Jeg glæder mig!! Bulgarien bliver godt nok ikke lige til noget, men det er også okay, jeg får en endnu vildere oplevelse, og man kan jo ikke nå alt ;)

English: So, my father and his girlfriend, Bettina, has been talking about going to Bulgaria in July with Bettina's two sons, my sister, and her boyfriend. I really wanted to go too, but I didn't know if that would be possible because of my trip to Oz. So my mom and I wrote an e-mail for my exchange organization, and they gave us the date of the departure! I'm gonna leave Denmark at July 5! So I won't be able to go to Bulgaria, but that's okay, because what I will experience instead is gonna be so much cooler - no offence. I can't wait to leave, even though there's still more than five months!

No comments:

Post a Comment